سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پلاگین تعمیر عکس برای فتوشاپ

به طور حتم عکس هایی دارید که قدیمی هستند و می خواهید آن ها را تعمیر کنید یا قطعه ای از عکس را ترجیح می دهید بردارید به طوری که معلوم نباشد و یا چیزی را به عکس اضافه کنید به طوری که کاملا طبیعی به نظر بیاید. اگر در کار طراحی باشید و با فتوشاپ آشنا هستید اولین نرم افزاری که به نظر شما می رسد فتو شاپ است، اما برای این کار و ابزار های بیشتر به یک پلاگین نیاز دارید که کار شما را سریعتر و دقیق تر انجام دهد. تعمیر و رتوش ، حذف کردن و مرمت کردن از مهمترین کار های است که Image Doctor می تواند سریع و دقیق انجام دهد. توجه داشته باشید که این پلاگین را در مسیر Adobe\Photoshop CS\Plug-Ins نصب کنید تا در منوی Filter نرم افزار پتوشاپ به Image Doctor دسترسی داشته باشید.

 

www.freedownload.ir دانلود نرم افزار رایگان - Alien Skin Image Doctor v2.0 for Adobe Photoshop - تعمیر عکس برای فتوشاپ

Alien Skin Image Doctor v2.0 for Adobe Photoshop
Restore old photos

با Image Doctor می توانید به راحتی یک عکس قدیمی را تعمیر کنید. کافی است قسمت خراش دار عکس را انتخاب کنید و کار را به Image Doctor بسپارید تا با دقت و سرعت تمام آن را ترمیم کند.

 

Retouch new photos

اگر بر روی عکس خال ، خال کوبی ، زخم و هر لکه دیگری دارید، Image Doctor به راحتی آن ها را حذف خواهد کرد. شما همچنین می توانید پوست خود را با چند کلیک موس صاف کنید.

 

Remove unwanted s

یکی از مهمترین کارایی های این پلاگین پر کردن قسمت هایی از عکس با محیط اطراف آن که خواستار حذف آن هستید مانند اشیاء و یا فردی که نمی خواهید در عکس باشد. قسمت حذف شده به راحتی با محیط یکی و یا به خواسته شما از نمونه ها و تکه های دیگر پر میشود و عکس را طبیعی جلوه می دهد.

 

Repair low-quality JPEG images

کیفیت عکس هایی که بر اثر فشرده سازی عکس و ... از بین رفته است را می توانید بازیابی کنید. اشیاء مات ، لبه های نا هموار و... را با انتخاب قسمت مورد نظر یا کل عکس را می توانید به راحتی با Image Doctor تعمیر کنید.

 

دانلود نرم افزار تعمیر کننده عکس برای فتو شاپ (حجم فایل: 5.89 مگبایت) | لینک کمکی دانلود (راپیدشیر)

رمز عبور: www.fdl.ir